1

Komunikat w sprawie dostaw mediów

W imieniu dostawców informujemy, że w związku z zagrożeniem epidemiologicznym dostawy wody, ciepła, gazu i prądu odbywają się bez zmian.

W związku z zaistniałą sytuacją zagrożenia koronawirusem Zarząd Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Tarnowskich Górach informuje, że zarówno nasza załoga jak i eksploatowane przez nas urządzenia, są przygotowane do zapewnienia ciągłości świadczenia usług dostaw wody i odbioru ścieków.

Światowa Organizacja Zdrowia (WHO) potwierdza brak zagrożenia dla systemów wodociągowych jako formy rozprzestrzeniania koronawirusa.

Z publikacji Światowej Organizacji Zdrowia z dnia 3.03.2020r. (Water, sanitation, hygiene and waste management for the COVID-19 virus. Technical brief. WHO 3 March 2020) wynika, że wcześniej obowiązujące wytyczne WHO dotyczące jakości wody przeznaczonej do spożycia i bezpieczeństwa systemów zaopatrzenia w wodę obejmują również sytuację związaną z wybuchem epidemii COVID-19. WHO uważa, że dodatkowe środki nie są potrzebne. W szczególności proces dezynfekcji wody zapewnia szybką inaktywację wirusa COVID-19. WHO informuje, że obecnie nie ma żadnych dowodów na przeżycie wirusa COVID-19 w wodzie pitnej.
Potwierdzamy, że woda dostarczana mieszkańcom Tarnowskich Gór spełnia wszystkie wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi oraz wymagania Dyrektywy Rady Unii Europejskiej dotyczącej jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi – jest w pełni bezpieczna dla zdrowia, a w szczególności nie zawiera żadnych patogennych mikroorganizmów.

Jednocześnie informujemy, że wdrożyliśmy w Przedsiębiorstwie Plan Utrzymania Działań na wypadek pandemii korona wirusa. Ujęte są w nim między innymi działania związane:
– z zapewnieniem bezpieczeństwa pracy personelu, w tym procedury postępowania w przypadku wystąpienia objawów i podejrzenia infekcji u pracowników z objawami zakażenia
– zabezpieczeniem infrastruktury oraz stanów magazynowych w celu utrzymania ciągłości usług,
– uregulowaniem zasad w kontaktach z klientami, kontrahentami i dostawcami

W ZWIĄZKU Z ZAGROŻENIEM EPIDEMIOLOGICZNYM PWIK ZAWIESIŁ BEZPOŚREDNIĄ OBSŁUGĘ W BIURZE OBSŁUGI KLIENTA I LABORATORIUM w dniach 16-20.03.2020.

Klienci ze sprawami pilnymi, będą umawiani indywidualnie, na konkretne godziny przyjęcia, po wcześniejszym uzgodnieniu takiego terminu z pracownikiem Biura Obsługi Klienta.

Pracownicy Spółki są obecni w pracy i pozostają do dyspozycji klientów poprzez kontakt telefoniczny (w godzinach urzędowania tj. 7.00 – 15.00) oraz mailowy, bądź też poprzez platformę internetowego Biura Obsługi Klienta. Wszelkich płatności za faktury prosimy dokonywać w formie przelewu bankowego.

Jednocześnie informujemy, iż zapewniamy mieszkańcom ciągłość dostaw wody, odbioru ścieków oraz badań jakości wody i ścieków prowadzonych przez Laboratorium PWiK w celu zapewnienia prawidłowej eksploatacji ujęć i oczyszczalni.

Na bieżąco będziemy monitorować rozwój sytuacji w naszym regionie. Jeżeli nie ulegnie ona zmianie, dopuszczamy możliwość przedłużenia takiej formy obsługi klienta. (PWiK).


Firma TAURON informuje, że przy wprowadzonych różnorodnych działaniach prewencyjnych zachowuje ciągłość produkcji i dystrybucji energii elektrycznej. W trosce o zdrowie klientów TAURON wzmocnił elektroniczne kanały kontaktu, wprowadził zmiany w obsłudze klientów – m.in. ograniczył odczyty liczników. Więcej informacji na ten temat można znaleźć na stronie www.tauron.pl . (więcej: tu).


Firma Veolia informuje, że w trosce o pracowników i klientów w związku z zagrożeniem koronawirusem nie będzie możliwości załatwiania spraw osobiście w  biurach obsługi klienta w spółkach Veolii term. Informacja jest ważna do odwołania. Prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy.

Faktury prosimy przesyłać w formie elektronicznej na adres:fakturyzakupowe.pl-vcuw@veolia.com

Veolia Południe (biuro w Tarnowskich Górach)
Sekretariat – 32 384 91 32
Dyspozycja – tel. 600 355 316 lub 32 285 47 54


Polska Spółka Gazownictwa informuje, że ze względu na szczególną sytuację związaną z pandemią koronawirusa (COVID-19), w trosce o bezpieczeństwo Państwa oraz pracowników, począwszy od 17 marca 2020 r. do odwołania zamknięte będą wszystkie miejsca bezpośredniej obsługi klienta.

Firma zachęca do korzystania z kontaktu telefonicznego od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 do 17:00. Konsultanci udzielą odpowiedzi na wszelkie interesujące Państwa tematy.

Równocześnie Spółka zaprasza do korzystania z formularza zgłoszeniowego, gdzie można zadać pytania dotyczące:

  • Przyłączenia do sieci gazowej – warunki, umowa
  • Przyłączenia do sieci gazowej – realizacja umowy
  • Zużycia/Odczytów
  • Uruchomienia/Wznowienia dostawy gazu
  • Wymiany gazomierz/Wstrzymania dostawy gazu
  • Zmiany Sprzedawcy
  • Reklamacji

Dodatkowo informujemy, że prowadzone są intensywne prace nad uruchomieniem elektronicznego Portalu Przyłączeniowego, za pomocą którego będziecie mogli Państwo przeprowadzić proces przyłączenia do sieci gazowej z dowolnego miejsca, bez konieczności przychodzenia do naszych jednostek. Szczegółowe informacje już 20 marca.

Źródło: UM Tarnowskie Góry