1

Uwaga! W poniedziałek (6 września) część usług GZM i ZTM będzie niedostępna

Informujemy, iż w poniedziałek, 6.09.2021 r. w godzinach 05.00 – 15.00 niektóre z usług, w tym między innymi serwisy internetowe prowadzone przez Górnośląsko-Zagłębiowską Metropolię, będą niedostępne. 

Przerwa w dostępie spowodowana jest planowanymi na ten dzień pracami serwisowymi operatora sieci energetycznej, zasilającej budynek Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii.

W celu zachowania możliwości kontaktu z Państwem, podajemy numery zastępcze, na czas prac serwisowych: 508 835 877 (GZM)506 462 134 (GZM), 506-290-269 (ZTM).

Informujemy również, iż z powodu braku zasilania na terenie siedziby G-ZM możliwość obsługi interesantów może być w tym czasie utrudniona.

Wykaz usług GZM dostępnych w trakcie prac serwisowych:

  • kontakt telefoniczny (podano powyżej numery telefonów);
  • kontakt za pośrednictwem mediów społecznościowych (Facebook);
  • system ŚKUP;
  • tablice systemu dynamicznej informacji pasażerskiej (SDIP)
  • strona podmiotowa BIP https://bip.metropoliagzm.pl
  • obsługa poczty elektronicznej urzędu;
  • elektroniczna skrzynka podawacza EPUAP.

Wykaz usług GZM niedostępnych z powodu planowanych prac serwisowych:

Informujemy również o usługach dostępnych i niedostępnych, świadczonych bezpośrednio przez Zarząd Transportu Metropolitalnego (ZTM).

Wykaz usług ZTM dostępnych w trakcie prac serwisowych:

  • kontakt za pośrednictwem głównego profilu na Facebooku (nieczynny będzie profil Zarząd Transportu Metropolitalnego – ALERT);
  • obsługa poczty elektronicznej urzędu;
  • obsługa w punktach POP (z wyłączeniem możliwości wystawiania faktur).

Wykaz usług ZTM niedostępnych z powodu planowanych prac serwisowych:

  • strona główna www ZTM: https://www.metropoliaztm.pl;
  • wyszukiwarka rozkładów jazdy: https://rj.metropoliaztm.pl;
  • strona podmiotowa BIP https://bip.metropoliaztm.pl;
  • infolinia ZTM w tym wszystkie stacjonarne numery kontaktowe, prezentowane na stronach www ZTM;
  • system SDIP wraz z portalem pasażera (elektroniczne tablice przy przystankach będą prezentować rozkładowy czas odjazdów pojazdów)
  • W POP przy ul. Barbary 21A możliwy będzie zakup tylko biletów papierowych (brak obsługi ŚKUP).