Dla przedsiębiorców: złożenie wniosku CEIDG drogą elektroniczną
W związku z wprowadzeniem ograniczeń w obsłudze bezpośredniej petentów UM oraz ograniczeniami w dostępie do budynków Urzędu Miejskiego w Łaziskach Górnych, przypominamy, że wszelkie wnioski dotyczące działalności gospodarczej (założenie, zmiany, zawieszenie, wznowienie, likwidacja) można składać drogą elektroniczną.
ZŁOŻENIE WNIOSKU CEIDG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ:
Wniosek możesz złożyć w kilku prostych krokach:
1. Załóż Profil Zaufany jeśli jeszcze go nie posiadasz.
W celu założenia Profilu Zaufanego należy wejść na stronę pz.gov.pl i poprzez swój rachunek bankowy założyć profil zaufany.
2. Załóż konto w CEIDG.
W tym celu proszę wejść na stronę www.ceidg.gov.pl w prawym górnym rogu „ZALOGUJ” wybierz „ZAŁÓŻ NOWE KONTO” i przejdź procedurę powiązania konta CEIDG z profilem zaufanym.
3. Aktywuj konto w CEIDG (maila aktywacyjnego znajdziesz w swojej skrzynce pocztowej).
4. Zaloguj się na stronie ceidg.gov.pl (przycisk logowania znajduje się w prawym górnym rogu) przez swój Profil Zaufany, wybierz wniosek, który chcesz złożyć.
5. Przygotuj wniosek.
6. Podpisz Profilem Zaufanym i wyślij wniosek (na podanego emaila zostanie przesłane potwierdzenie złożonenia wniosku).
Przydatne linki:
Źródło: UM Łaziska Górne