image_pdfimage_print
image_pdfimage_print

Od 28 lipca klienci Wydziału Komunikacji będą mogli złożyć wniosek o odbiór dowodu rejestracyjnego w urzędomacie. Urządzenie dostępne będzie 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, dzięki czemu odbiór dokumentów stanie się prostszy i wygodniejszy.

Od poniedziałku, 28 lipca Wydział Komunikacji rozpocznie przyjmowanie wniosków, które pozwolą na odbiór dowodów rejestracyjnych w urzędomacie. To rozwiązanie pozwoli uniknąć kolejek i samodzielnie wybrać dogodny moment odbioru dokumentu.

Urzędomat zlokalizowany będzie przy wejściu do Wydziału Komunikacji i dostępny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Gdy dokument będzie gotowy, klient otrzyma SMS z powiadomieniem i będzie miał 72 godziny na jego odbiór.

– Urzędomat to rozwiązanie gwarantujące szybkość, wygodę i elastyczność w odbiorze dokumentów. Chcemy, aby sprawy urzędowe można było załatwiać sprawnie, bez zbędnych formalności i oczekiwania w kolejkach – mówi Maciej Gramatyka, prezydent Miasta Tychy.

Dojście do urzędomatu możliwe będzie w godzinach pracy urzędu przez budynek główny TBS, a poza godzinami przez furtkę po lewej stronie budynku od ul. Kochanowskieg.

Źródło: UM Tychy