image_pdfimage_print
image_pdfimage_print

Zgodnie z poleceniem Prezydenta Miasta Siemianowice Śląskie, od dnia 13 marca br. do odwołania, Urząd Miasta będzie prowadzić bezpośrednią obsługę mieszkańców w ograniczonym zakresie, którego wytyczne przedstawiamy poniżej:

  1. Obsługa mieszkańców w sprawach, w których wizyta bezpośrednia jest wymagana przepisami prawa, prowadzona będzie wyłącznie w Biurach Obsługi Mieszkańca na parterze budynków przy ulicach:
    – Jana Pawła II 1,
    – Jana Pawła II 10,
    – Michałkowickiej 105.
  2. Urząd Stanu Cywilnego przyjmować będzie wyłącznie osoby zameldowane w Siemianowicach Śląskich w sprawach rejestracji urodzeń i rejestracji zgonów.
  3. Wstęp do budynków Urzędu będzie ograniczony ilościowo ( do 5 osób jednocześnie) po weryfikacji temperatury (kontrola zdalna bez ingerencji).
  4. W pozostałych sprawach obsługa odbywać się będzie telefonicznie bądź za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  5. Kasy Urzędu Miasta będą nieczynne. Płatności należy regulować na rachunki bankowe Urzędu.

Powyższe ograniczenia wprowadzono w celu zapobiegania i przeciwdziałaniu rozprzestrzenianiu się wirusa COVID-19.

Prosząc Państwa o wyrozumiałość, podajemy poniżej przydatne informacje:
» numery telefonów
» numery urzędowych kont bankowych

Podatek od nieruchomości można wpłacać na indywidualny rachunek bankowy znajdujący się w pouczeniu  decyzji w sprawie wymiaru podatku od nieruchomości na 2020 rok. 
Zachęca się również do dokonywanie płatności elektronicznie poprzez Platformę Informacyjno-Płatniczą Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie: „Zaloguj się i zarządzaj płatnościami z domu”: https://plip.siemianowice.pl.

Źródło: UM Siemianowice Śl.