image_pdfimage_print
image_pdfimage_print

W związku z wprowadzeniem ograniczeń w obsłudze bezpośredniej petentów UM oraz ograniczeniami w dostępie do budynków Urzędu Miejskiego w Łaziskach Górnych, przypominamy, że wszelkie wnioski dotyczące działalności gospodarczej (założenie, zmiany, zawieszenie, wznowienie, likwidacja) można składać drogą elektroniczną.

ZŁOŻENIE WNIOSKU CEIDG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ:

Wniosek możesz złożyć w kilku prostych krokach:

1. Załóż Profil Zaufany jeśli jeszcze go nie posiadasz.

W celu założenia Profilu Zaufanego należy wejść na stronę pz.gov.pl i poprzez swój rachunek bankowy założyć profil zaufany.

2. Załóż konto w CEIDG.

W tym celu proszę wejść na stronę www.ceidg.gov.pl w prawym górnym rogu „ZALOGUJ” wybierz „ZAŁÓŻ NOWE KONTO” i przejdź procedurę powiązania konta CEIDG z profilem zaufanym.

3. Aktywuj konto w CEIDG (maila aktywacyjnego znajdziesz w swojej skrzynce pocztowej).

4. Zaloguj się na stronie ceidg.gov.pl (przycisk logowania znajduje się w prawym górnym rogu) przez swój Profil Zaufany, wybierz wniosek, który chcesz złożyć.

5. Przygotuj wniosek.

6. Podpisz Profilem Zaufanym i wyślij wniosek (na podanego emaila zostanie przesłane potwierdzenie złożonenia wniosku).

Przydatne linki:

https://www.biznes.gov.pl/pl/firma/zakladanie-firmy/chce-zalozyc-firme-jednoosobowa-samozatrudnienie/jak-zarejestrowac-jednoosobowa-dzialalnosc-gospodarcza-przez-internet-krok-po-kroku/jak-zarejestrowac-jednoosobowa-dzialalnosc-gospodarcza-przez-internet-krok-po-kroku

https://www.biznes.gov.pl/pl/firma/zawieszenie-wznowienie-i-zamkniecie-firmy/chce-zawiesic-firme-jednoosobowa/na-czym-polega-zawieszenie-dzialalnosci-gospodarczej-zarejestrowanej-w-ceidg

Źródło: UM Łaziska Górne