Wigilia będzie dniem wolnym od pracy w Urzędzie Miejskim w Dąbrowie Górniczej. Dyżur pełnić będzie Urząd Stanu Cywilnego. Z kolei w Sylwestra, 31 grudnia zostały skrócone godziny otwarcia Urzędu.
24 grudnia pracownicy Urzędu Miejskiego będą odbierać wolne za drugi dzień Świąt Bożego Narodzenia, wypadający w sobotę. W godz.9 -12, Urząd Stanu Cywilnego będzie pełnił dyżur w zakresie sporządzania aktów zgonu.
31 grudnia zostały skrócone godziny otwarcia Urzędu Miejskiego. W tym dniu Urząd Miejski będzie czynny w godzinach od 7:30 do 15:30. Funkcjonować będą wszystkie wydziały.
Urząd Stanu Cywilnego również 2 stycznia 2021 r. w godz. 9 – 12 będzie pełnił dyżur w zakresie sporządzania aktów zgonu.
Przypominamy, że w związku z sytuacją epidemiologiczną w całym kraju, w Urzędzie Miejskim obowiązują zmienione zasady obsługi klienta. Wizyty w UM powinny odbywać się po wcześniejszym umówieniu.
Terminy można ustalić telefonicznie, mailowo lub za pośrednictwem kalendarza internetowego dostępnego pod adresem https://kalendarz.dg.pl
Dane kontaktowe do wydziałów Urzędu Miejskiego
- Urząd Stanu Cywilnego
nr tel.: 32 295 68 50
Email Urzędu Stanu Cywilnego: usc@dg.pl
- Wydział Spraw Obywatelskich
W zakresie spraw meldunkowych:
telefon kontaktowy:
32 295 68 94
W zakresie dowodów osobistych:
telefon kontaktowy:
32 295 9656
W zakresie pojazdów:
telefon kontaktowy:
32 295 67 81
W zakresie prawa jazdy oraz uprawnień:
telefon kontaktowy:
32 295 67 92 (prawa jazdy) / 32 295 69 01 (uprawnienia)
Zmiany obsługi w Referacie Rejestracji Pojazdów
Od 19 października realizacja spraw w Referacie Rejestracji Pojazdów Wydziału Spraw Obywatelskich odbywa się wyłącznie z wykorzystaniem kalendarza do internetowego umawiania wizyt www.kalendarz.dg.pl
Informacje i wnioski dotyczące spraw komunikacyjnych znajdują się w zakładce: https://www.bip.dabrowa-gornicza.pl/5887
Warto pamiętać, że wnioski w zakresie zgłoszenia zbycia/nabycia pojazdów lub wyrejestrowania ich z tytułu demontażu/kradzieży należy pozostawić przed wejściem głównym budynku Urzędu Miejskiego w specjalnie przeznaczonej do tego skrzynce podawczej lub nadesłać drogą pocztową, a w przypadku zgłoszenia zbycia/nabycia pojazdu można bez potrzeby wychodzenia z domu nadesłać drogą elektroniczną https://www.gov.pl/web/gov/zglos-zbycie-lub-nabycie-pojazdu-na-przyklad-sprzedaz-kupno-darowizne
Email Wydziału Spraw Obywatelskich: obywatelski@dg.pl
- Wydział Polityki Społecznej
Telefon kontaktowy: 32 295 68 93, 32 295 67 65
Email: wps@dg.pl
- Wydział Podatków i Opłat
Kontakt w sprawie wymiaru podatku od nieruchomości, leśnego i rolnego: tel.: 32 295 67 51,
tel.: 32 395 67 52
Kontakt w sprawie opłat adiacenckich i planistycznych: tel.: 32 295 67 33
telefon kontaktowy:
32 295 67 51
Email: dmaczynska@dg.pl
- Wydział Rozwoju, Przedsiębiorczości i Obsługi Inwestorów
Naczelnik Wydziału: tel. 784 077 804, 32 295 96 97, email: efudali@dg.pl inwestor@dg.pl
Obsługa przedsiębiorców:tel. 662 138 251, 32 295 67 10, email: plelas@dg.pl
W zakresie wniosków CEIDG: tel. 32 295 67 37, 32 295 69 13,email: dczarnecka@dg.pl bkosciow@dg.pl
Zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych:tel. 32 295 69 54, email: eperzanowska@dg.pl
Obsługa potencjalnych inwestorów, obsługa trwających procesów inwestycyjnych:
tel. 32 295 69 90, email: pzygmunt@dg.pl
tel: 32 295 96 97, email: efudali@dg.pl inwestor@dg.pl
Zaświadczenia o położeniu nieruchomości w obszarze rewitalizacjitel. 32 295 69 90, 32 295 68 85, email: pzygmunt@dg.pl
- Wydział Infrastruktury Miejskiej
Naczelnik Wydziału – tel. 32 295 96 47, agrzadziel@dg.pl
Sekretariat Wydziału – tel. 32 295 68 62
Z-ca Naczelnika Wydziału – tel. 32 295 68 47,rzalas@dg.pl
Referat Dróg i Transportu – tel. 32 295 67 24, pglowacki@dg.pl
Referat Zarządzania i Gospodarowania Odpadami – tel. 32 295 68 47, rzalas@dg.pl
Referat Zieleni i Oczyszczania – tel. 32 295 96 51, araus@dg.pl
Referat Zarządzania Energią – tel. 32 295 96 82, mmrowka@dg.pl
Każdorazowo rekomenduje się uzgadnianie telefoniczne sposobu wniesienia podania do Wydziału Infrastruktury Miejskiej pod nr tel. 32 295 68 62.
- Wydział Ochrony Środowiska
Numer kontaktowy Wydziału Ochrony Środowiska: 32 295 67 18
Email Wydziału Ochrony Środowiska: ekologia@dg.pl
- Wydział Organizacji Pozarządowych i Aktywności Obywatelskiej
Centrum Aktywności Obywatelskiej
W sprawach związanych z działalnością podmiotów społecznych, wnioskami dotacyjnymi oraz zakładaniem stowarzyszeń i fundacji prosimy o kontakt pod numerem telefonu 668 573 952 bądź emailem cao@dg.pl.
Kontakt telefoniczny w sprawach związanych z aktywnością obywatelską (w tym konsultacje społeczne, proces DBP 2.0 oraz budżet obywatelski) tel. 518 270 597
- Wydział Oświaty
email: oswiata@dg.pl
tel. 32 295 68 35
- Wydział Urbanistyki i Architektury
Na każdym piśmie dotyczącym prowadzonej przez wydział sprawie jest numer telefonu osoby prowadzącej, wobec tego w razie pytań prosimy kontaktować się z tą osobą telefonicznie, w razie jej absencji pod numerem telefonu 32 2956 867 lub 32 295 96 02
Dodatkowych informacji dotyczących trybu i sposobu załatwiania spraw udzielają pracownicy wydziału pod numerem telefonu: 32 295 96 02, email: architektura@dg.pl
- Wydział Geodezji i Kartografii
telefon kontaktowy:
32 295 67 55
32 295 69 68
Email: geodezja@dg.pl
- Wydział Gospodarki Nieruchomościami
tel.:32 295 68 32
Email: nieruchomosci@dg.pl
- Wydział Inwestycji Drogowych
tel.: 32 295 96 69
Email: zkubik@dg.pl
- Centrum Zarządzania Kryzysowego – Ośrodek Dyspozycyjny Prezydenta
tel. 32 262 44 10
Email: osrodek_dysp@dg.pl
- Powiatowy Rzecznik Konsumentów
tel. 32 295 69 26
Email: mjakubczyk@dg.pl
- Biuro Rady Miejskiej
tel.: 32 295 67 13
Email: biuro_rady@dg.pl
- Wydział Inwestycji i Remontów
tel. 32 295 68 39; email: rzwolinski@dg.pl
- Wydział Kadr i Szkoleń
tel. 32 295 67 40; email: kadry@dg.pl
- Wydział Księgowości
tel. 32 295 67 50; email: ageborska@dg.pl
- Wydział Kultury, Sportu i Organizacji Czasu Wolnego
tel. 32 295 68 97, email: wjuroff@dg.pl
- Wydział Marki Miasta
Centrum Obsługi Klienta
tel. 32 295 67 00, email: pwroblewska@dg.pl
- Wydział Nadzoru i Kontroli
tel. 32 295 68 81; email: nadzorwlascicielski@dg.pl
- Wydział Obsługi Urzędu
tel. 32 295 69 60; email: rzeczyznalezione@dg.pl lub administracja@dg.pl
- Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych i Inspektora Ochrony Danych
tel. 32 295 6 825; email: mdanecka@dabrowa-gornicza.pl
- Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Dąbrowie Górniczej
– ograniczona możliwość umawiania się w siedzibie inspektoratu,
– wizyta w siedzibie inspektoratu możliwa będzie wyłącznie po wcześniejszym jej umówieniu telefonicznym, w przypadkach niecierpiących zwłoki,
– w sytuacjach, w których nie jest to konieczne, prosimy o wyłączny kontakt telefoniczny lub pisemny (za pośrednictwem poczty tradycyjnej lub elektronicznej), nr tel.: 32 295 69 24, email: pinb@dg.pl
- Miejski Zakład Gospodarowania Odpadami
Od 19 października do odwołania, w Urzędzie Miejskim nie funkcjonuje stanowisko Miejskiego Zakładu Gospodarowania Odpadami. Wszystkie sprawy są załatwiane w siedzibie MZGO.
Miejski Zakład Gospodarowania Odpadami
ul. Piłsudskiego 34 c
tel.: 32 264 46 23
email: sekretariat@mzgodg.pl
godziny pracy: pn.-pt. 7-15, środa 7-18
www.mzgodg.pl
Źródło: UM Dąbrowa Górnicza