Urząd Gminy Bobrowniki od dnia dzisiejszego (1 czerwca) prowadzi bezpośrednią obsługę mieszkańców w zakresie zadań niezbędnych do zapewnienia pomocy obywatelom.
Na każdym piętrze znajduje się Punkt Obsługi Interesanta. Bezpośrednia obsługa interesantów odbywa się z zachowaniem obowiązujących wymogów sanitarnych związanych ze zwalczaniem pandemii COVID-19. W kontakcie bezpośrednim interesanci zobowiązani są do używania maseczek lub stosowania innych form zakrycia ust i nosa, zachowania dystansu 2 metrów od drugiej osoby oraz dezynfekcji rąk.
Do budynku Urzędu należy wchodzić pojedynczo. Osoba wchodząca na teren Urzędu zobowiązana jest do zakrycia nosa i ust oraz zdezynfekowania rąk płynem antybakteryjnym zapewnianym przez Urząd. Budynek Urzędu należy opuścić niezwłocznie po załatwieniu sprawy.
Informujemy, iż w budynku Urzędu wystawiona jest tymczasowa skrzynka podawcza, do której mieszkańcy mogą składać dokumenty dotyczące prowadzonych przez Urząd spraw. Istnieje również możliwość pobrania/wypełnienia druków urzędowych.
Godziny pracy Urzędu Gminy pozostają bez zmian.
Przypominamy, że w dalszym ciągu sprawy można załatwiać poprzez:
- pocztę elektroniczną,
- ePUAP,
- telefon/fax,
- formę pisemną – za pośrednictwem operatora pocztowego.
Dużury Przewodniczącego Rady Gminy Bobrowniki od dnia dzisiejszego również zostały wznowione. W celu omówienie sprawy zapraszamy w każdy poniedziałek od godziny 15:00 – 16:00 po wcześniejszym telefonicznym umówieniu. (ps)
Źródło: UG Bobrowniki