Logo Metropolii
Logo Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii to symbol nowej marki powstałej 1 lipca 2017 r. będącej związkiem 41 miast i gmin z terenu województwa śląskiego.
Logo GZM jest podstawowym elementem systemu identyfikacji wizualnej Metropolii, który zawiera również zbiór obowiązujących reguł dotyczących stosowania znaków, użytych kolorów, krojów pisma oraz dopuszczalnej i niedopuszczalnej formy wykorzystania znaku i jego modyfikacji.
Logo GZM umieszczane jest na materiałach informacyjnych i promocyjnych (w tym m.in.: broszurach, katalogach, ulotkach, plakatach, materiałach audiowizualnych i multimedialnych, gadżetach ) wydawanych przez Urząd Metropolitalny, jednostki mu podległe oraz przez miasta i gminy będące jej częścią. Obligatoryjnie umieszczane jest również na materiałach informujących o realizacji przez gminy metropolii zadań publicznych, wspieranych ze środków budżetowych GZM oraz na materiałach reklamujących przedsięwzięcia i projekty, nad którymi Przewodniczący Zarządu GZM objął patronat.
Logotyp może być udostępniony bezpłatnie podmiotom spoza Urzędu Metropolitalnego, jednak jego wykorzystanie musi być zgodne z instrukcją zawartą w księdze znaku. Wszelkie materiały z użyciem logotypów Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii podlegają akceptacji przez Departament Marki i Komunikacji Marketingowej Urzędu Metropolitalnego. W tym celu projekt, należy przesłać na adres: promocja@metropoliagzm.pl w terminie 7 dni przed przekazaniem do druku, produkcji, publikacji w prasie, emisji w telewizji, emisji na ekranach LED, zamieszczeniem w Internecie lub przed publiczną prezentacją.
Powiązane
Księga Znaku
Patronat honorowy
- Zakładka Honorowy Patronat
- Regulamin przyznawania honorowego patronatu
- Wniosek o objęcie honorowym patronatem
Tablice informacyjne do projektów
- Tablice Informacyjne do projektu Metropolitalny Fundusz Solidarności
- Tablice Informacyjne do projektu Program Działań Na Rzecz Ograniczenia Niskiej Emisji