Informujemy, iż w poniedziałek, 6.09.2021 r. w godzinach 05.00 – 15.00 niektóre z usług, w tym między innymi serwisy internetowe prowadzone przez Górnośląsko-Zagłębiowską Metropolię, będą niedostępne.
Przerwa w dostępie spowodowana jest planowanymi na ten dzień pracami serwisowymi operatora sieci energetycznej, zasilającej budynek Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii.
W celu zachowania możliwości kontaktu z Państwem, podajemy numery zastępcze, na czas prac serwisowych: 508 835 877 (GZM), 506 462 134 (GZM), 506-290-269 (ZTM).
Informujemy również, iż z powodu braku zasilania na terenie siedziby G-ZM możliwość obsługi interesantów może być w tym czasie utrudniona.
Wykaz usług GZM dostępnych w trakcie prac serwisowych:
- kontakt telefoniczny (podano powyżej numery telefonów);
- kontakt za pośrednictwem mediów społecznościowych (Facebook);
- system ŚKUP;
- tablice systemu dynamicznej informacji pasażerskiej (SDIP)
- strona podmiotowa BIP https://bip.metropoliagzm.pl
- obsługa poczty elektronicznej urzędu;
- elektroniczna skrzynka podawacza EPUAP.
Wykaz usług GZM niedostępnych z powodu planowanych prac serwisowych:
- strona główna www urzędu: https://www.metropoliagzm.pl;
- strona otwarte dane: https://otwartedane.metropoliagzm.pl;
- strona http://infogzm.metropoliagzm.pl;
- telefony stacjonarne;
- portal pasażera systemu SDIP;
- portal CEDD.pl.
Informujemy również o usługach dostępnych i niedostępnych, świadczonych bezpośrednio przez Zarząd Transportu Metropolitalnego (ZTM).
Wykaz usług ZTM dostępnych w trakcie prac serwisowych:
- kontakt za pośrednictwem głównego profilu na Facebooku (nieczynny będzie profil Zarząd Transportu Metropolitalnego – ALERT);
- obsługa poczty elektronicznej urzędu;
- obsługa w punktach POP (z wyłączeniem możliwości wystawiania faktur).
Wykaz usług ZTM niedostępnych z powodu planowanych prac serwisowych:
- strona główna www ZTM: https://www.metropoliaztm.pl;
- wyszukiwarka rozkładów jazdy: https://rj.metropoliaztm.pl;
- strona podmiotowa BIP https://bip.metropoliaztm.pl;
- infolinia ZTM w tym wszystkie stacjonarne numery kontaktowe, prezentowane na stronach www ZTM;
- system SDIP wraz z portalem pasażera (elektroniczne tablice przy przystankach będą prezentować rozkładowy czas odjazdów pojazdów)
- W POP przy ul. Barbary 21A możliwy będzie zakup tylko biletów papierowych (brak obsługi ŚKUP).