
Zgłaszanie nieprawidłowości i nadużyć
Górnośląsko – Zagłębiowska Metropolia stworzyła mechanizm umożliwiający sygnalizowanie o podwójnym finansowaniu lub potencjalnych poważnych nieprawidłowościach w ramach realizowanego projektu. Przekazywane sygnały o nieprawidłowościach pozwolą na wprowadzenie odpowiednich środków zaradczych oraz przyczynią się do zapewnienia najwyższych standardów realizacji projektów.
Wszelkie informacje o podwójnym finansowaniu lub nieprawidłowościach w ramach realizowanego projektu można zgłaszać za pośrednictwem adresu e-mail: fz@metropoliagzm.pl
Ponadto, w Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii została przyjęta „Procedura dokonywania zgłoszeń wewnętrznych naruszeń prawa i podejmowania działań następczych”. Przedmiotowa Procedura dostępna jest pod linkiem Sygnaliści – osoby zgłaszające naruszenia prawa w trybie zgłoszeń wewnętrznych. – Sygnaliści – Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Metropolitalny Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii