image_pdfimage_print
image_pdfimage_print

Od poniedziałku, 8 czerwca mieszkańcy miasta i klienci Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach będą mogli załatwić swoje sprawy bezpośrednio w budynkach przy Rynku 4, Sienkiewicza 2 i Piastowskiej. Klienci będą przyjmowani w poniedziałek od godz. 7.30 do godz. 17.00 oraz od wtorku do piątku od godz. 7.30 do godz. 15.30. Kasy urzędu  będą czynne w godz. 7.30 – 15.00 z przerwą pomiędzy godz. 11.30 a 12.00.

Zaznaczamy, że bezpośrednia obsługa klienta będzie prowadzona w obowiązującym reżimie sanitarnym, z zachowaniem środków bezpieczeństwa czyli:

– klienci przychodzący do Urzędu Miejskiego zobowiązani są do zaopatrzenia się w środki ochrony osobistej, tj. maseczki ochronne zasłaniające nos i usta. Przy wejściu konieczna będzie dezynfekcja rąk dostępnym płynem do dezynfekcji umieszczonym w dozownikach

– obowiązywać będzie zasada oczekiwania w kolejce w odstępie minimum 2 metrów

– pracownicy podczas obsługi klientów, w sytuacji braku  bariery ochronnej zobowiązani są posiadać środki ochrony osobistej w postaci maseczek ochronnych lub przyłbic ochronnych i zachowaniem minimum 1,5 m odległości

– w każdym pokoju przyjmowana będzie tylko 1 osoba na 1 stanowisko

– uprasza się, aby  wizyty w urzędzie poprzedzone były telefonicznym ustaleniem każdej wizyty, uzgodnionej bezpośrednio z właściwą komórką organizacyjną Urzędu (TELEFONY I DANE URZĘDU PONIŻEJ)

– śluby cywilne udzielane będą w obecności pary młodej i 2 świadków, przy udziale  8 gości i tylko w siedzibie Urzędu Stanu Cywilnego

– przed budynkami Urzędu na ul. Rynek 4  i ul. Sienkiewicza 2 przy wejściu głównym wystawione są urny, do których można wrzucać korespondencję nie wymagającą potwierdzenia

– w celu uzyskania potwierdzenia złożonej korespondencji klient może złożyć pismo w Kancelariach Urzędu Miejskiego w Tarnowskich Górach mieszczących się przy ul. Rynek 4 i ul. Sienkiewicza 2.

Źródło: UM Tarnowskie Góry